Papers examples made with Pack CUs Paris 1 - Accents

Some papers realised with my pack CUs Paris Accents 1

I told you that colors of paper and blending could make wonderful paper effects.
Here are some examples and I tell you the blending mode I used.
The papers comes from my kit Carnival papers pack 2. 

You can buy this pack paper here : 

https://www.mymemories.com/store/display_product_page?id=PDFL-PP-1601-99713
or here :
http://www.digiscrapbooking.ch/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=9&products_id=19067

Je vous ai dit que la couleur du papier et le mode de fusion pouvait faire des papiers aux effets magnifiques.
Voici quelques exemples réalisés avec mon pack papiers 2 du kit Carnaval de Venise.
Les deux liens ci-dessus vous conduiront directement à la page de la boutique de ce pack papiers.

Voici mes créations / here are my examples







Si vous souhaitez que je crée un pack papiers CU avec ces papiers, dites-le moi.
S'il y a plusieurs demandes, je me ferai un plaisir de le faire.

If you want me to create a pack papers CU with these papers, tell-me.
If I have several demands, I'll do it with pleasure.

The price will be : 2.49 for the 5 papers.

Commentaires